* * *

Сходив за кавою, пройшовся Подолом трохи. Зауважив собі два пішоходних висновки.

Перший: мені здаєцця, що люди, які постійно (або дуже багато часу протягом дня) слухають щось у навушниках під час поїздок у метро, пересування вулицями, пережовування чебуреків і навіть сну – дуже ризикують отримати якийсь психічний розлад, роздвоєння сприйняття чи що. Чуєш одне, щось прекрасне, а бачиш навколо зовсім інше. Це ж жахливо насправді, як на мене. Весь час треба зусиллями мозку корелювати ці два своїх органи сприйтяття, а відтак – мозок жеж може запротестувати колись.

Ну а другий пішохідний висновок – з узагальненнями.

Згідно п. 15.10 (п/п “б”, “в” і “д”) Правил дорожнього руху, стоянка транспортних засобів забороняється на тротуарах (крім місць, позначених відповідними дорожніми знаками, встановленими з табличками), а також на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишаєцця щонайменше 2 (два!) метри та у місцях, де транспортний засіб, що стоїть, зробить неможливим рух інших транспортних засобів або створить перешкоду для руху пішоходів.

Чому ж київськими тротуарами, переважним чином, пройти неможливо через те, що вони стали парковками?

Існує стійке переконання, що покращення (без саркастичного відтінку цього слова) нашого життя, ба навіть сама демократія народжується з правил і процедур. А тому політики протягом двадцяти років запевняють електорат, що йдуть у владу щоб прийняти гарні і правильні закони, завдяки котрим все зміниться на краще. Проте вся новітня історія (а практика дотримання ПДР – зокрема) доводить, що всі ці експерименти є поки що неспроможними. Два десятиліття поспіль нам старанно розроблюють закони, правила і процедури, дещо відбувається навіть під наглядом справедливих і незаангажованих міжнародних спостерігачів, а ефекту – жодного. Поки що не надто допомагає.

Можливо треба заходити з якогось іншого боку?

12-10-18 автомуд

Наприклад, хоча б почати виконувати пункт 15.10 Правил дорожнього руху.

Ну як варіант.

Advertisements