* * *

Продовжуєцця мій квест щодо спроби вияснити що ж відбуваєцця з підземними переходами і станціями метро у Києві на прикладі конкретного виходу зі станції «Контрактова площа» на Подолі.
Всю історію цього квесту можна прослідкувати за цими постами у жж.

Отже, на сьогоднішній день, всі основні учасники, що так чи інакше причетні до нашого подільського переходу визнали, що торговельні кіоски там зведені з порушенням чинного законодавства (це підтверджено у листах, що наводяцця під катом).

13-02-11 перехід (фото)
Фото (с) Klim Bratkovskij, 2013 http://www.klim-ua.blogspot.com

Збурена наявними у переходах неподобствами міська влада створила комісію під головуванням заступника директора Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища – начальника управління з питань надзвичайних ситуацій, яка, у свою чергу, провела на станціях метрополітену «Контрактова площа» перевірку дотримання норм законодавства при її «облаштуванні».

Під час перевірки навіть було встановлено, що переможець «конкурсу зі здійснення заходів з облаштування підземних пішохідних переходів» ТОВ «Український будівельний холдинг» у цьому підземному пішохідному переході встановило з обох боків ряд ролетів (МАФів) шириною 1,1 м праворуч та довжиною 76 м та шириною 1,4 м ліворуч. При цьому залишаєцця прохід для пішоходів шириною усього близько трьох метрів. Але ж треба врахувати те, що крамарі виносять свій крам-фрукти-овочі-квіти-трави-батарейки у перехід створюючи цілі виносні «вітрини» біля яких частенько товчуцця зіваки, а це віднімає ще майже половину проходу. Таким чином, сам прохід перетворюєцця у суцільну тисняву, а таке поняття як «евакуаційний прохід» не відповідає жодним нормам ДБН (державних будівельних норм – головного правового документу у цьому випадку), згідно котрим він має становити на менше шести(!) метрів (п. 8.23 та 8.14 ДБН В.2.3-72010 «Споруди транспорту «Метрополітени»).

Ця ж комісія, яка проводила перевірку встановила та направила вимогу до ген.директора ТОВ «Український будівельний холдинг» забезпечити виконання вимог наведених вище пунктів ДБН.

Тепер – увага! У відповідь на мій запит було повідомлено буквально наступне: у разі невиконання інвестором умов інвестиційного договору в цілому або окремих його етапів, даний договір може бути достроково розірваний в односторонньому порядку організатором конкурсу – Головним управлінням економіки та інвестицій КМДА.
Більше того, Подільська РДА вже направила на адресу балансоутримувача нашого переходу – Подільського ШЕУ – «пропозицію» розірвати укладений у жовтні минулого року інвестиційний договір з ТОВ «Український будівельний холдинг»!

Нижче, під катом, моє вибране листування між міськими і районними установами і організаціями.


Відповіді Подільського ШЕУ

13-01-24 lt_Под.ШЕУ-1.1

13-01-24 lt_Под.ШЕУ-1.2
13-01-29 lt_Под.ШЕУ-2.1 13-01-29 lt_Под.ШЕУ-2.2
13-02-05 lt_Под.ШЕУ_3.1(публ) 13-02-05 lt_Под.ШЕУ_3.2

Лист Департаменту транспортної інфраструктури КМДА
13-02-12 lt_упр.тр-ту_КМДА(публ)

Лист Подільської РДА

13-02-15 lt_Под.РДА-2(публ)_1 13-02-15 lt_Под.РДА-2(публ)_2

Зараз чекаю іще на відповіді Департаменту економіки (як сторони договору з інвестором) та ГУ Держтехногенбезпеки МНС.

Листи-переадресації

13-01-29 lt_KMDA(dpt.econ)_публ 13-02-13 lt_мнсу у м. Києві (публ)

Попри все це, лавки-ятки у нових конструкціях майже всі вже угніздилися і розпочали свій торговельний бізнес.
Як, власне, продовжують підраховувати виручку ті люди, котрі збирають з них орендну плату за ці ятки-кіоски.
У самому переході продовжуєцця звична тиснява, а з «облаштованих» стелі і стін рясно капає вода від талого снігу і дощу, яка збираєцця у поліетиленову плівку, що нею обгорнули балки перекриття переходу торговці для убезпечення свого краму-товару від цих водяних струменів. Безпосередньо біля виходів на поверхню з переходу стоять баки-сміттєзбірники, яких не вистачає на все сміття, що продукуєцця торговельною індустрією підземелля, а тому сміття звалюєцця прямісінько під ноги і ці гори треба обходити, щоб потрапити у перехід чи вийти з нього. Вся площа між Верхнім і Нижнім Валами, з трамвайними коліями включно, заставлена автомобілями тих, хто прибув на роботу у підземний торговий «шанхай» чи займаймаєцця поставками краму і корму у ці точки. І так – щодня.

Життя не спиняєцця ні на хвилю

Advertisements