1932

Є актори, які полонять тебе відразу і назавжди. До таких я відношу і цю королеву, володарку Золотої пальмової гілки – Anouk Aimée. Варто мені, тоді ще хлопчакові, було побачити фантастичне кіно – «Чоловік й жінка», як я відразу закохався у цю красиву і горду брюнетку.

Її акторські дані і витончену красу гідно оцінив Федеріко Фелліні. Після зйомок Анук в його картинах “Солодке життя” (1960) і “8 1/2” (1963) Фелліні назвав її “кращою актрисою усіх часів і народів”.

У неї був безнадійно закоханим Марчелло Мастрояні і Клод Лелуш

І, не зважаючи ні на що, зараз я також відчуваю якісь терпкі відчуття, коли бачу на екрані цю жінку, якій, як на мене, завжди буде 34… Та, мабуть, у цьому немає нічого дивного, бо хоча її справжнє ім’я — Ніколь-Франсуаза Дрейфус-Соріа, проте увесь світ знає цю жінку за перським словом Анук (що означає “витончена і та, що викликає захоплення”) та таким французьким прізвищем Aimée — тобто «кохана»…

